Otroligt vacker låt!



Du måste hålla med om att Darin har en fantastisk röst?!


Kommentarer
Postat av: Sara

Såg du Måns på Allsången?? :p

2010-08-23 | 18:54:55
URL: http://boddanslilla.blogg.se/
Postat av: malin-helena

Hejsan! Hur har din sommar varit? :)

Min har varit riktigt fin, men semestern var för kort tycker jag. hihi..

Men jag tycker samtidigt att det är väldigt skönt just nu att vardagen är tillbaka. :)

Jag gillar det på något vis när hösten närmar sig.

Mysigt med polotröjor och en kopp the i soffan på kvällen. :)



Har skolan börjat för dig nu igen nu då? :) PLuggar du nu med eller är det bara lärarstolen du är tillbaka till? :)

Kram

2010-08-31 | 12:57:57
URL: http://malin-helena.bloggplatsen.se/
Postat av: malin-helena

Aha, vad roligt. Klart det är roligt att testa på något nytt om man gjort samma saker i flera år och känner att man är klar med det liksom. :)

Lite annat arbete med som särskolelärare. Min syster utbildar sig faktiskt till förskolelärare och vill rikta in sig på barn med speciella behov. :) Hon börjar utbildningen nu i veckan.



Aa, det är skönt att komma bort ibland. En weekend kan räcka för att komma bort ett tag. :) Konstigt det där med att karlar alltid ska vara så svåra att få med på saker. Tycker inte de att det är skönt att komma bort då?? Det är ju samma sak här när vi ska åka utomlands eller så, alltid jag som får leta resor och fixa. :P



Jo, man uppskattar det mer faktiskt. :) Men denna veckan är lite mer extrem än vanligt. Men vi ska nog få det att fungera. :)



Kramar.

2010-08-31 | 18:52:26
URL: http://malin-helena.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: