SVT och söta vargar


I dag såg jag ett avsnitt av "Mitt i naturen" på Svt1.
Jag brukar aldrig se på Svt, i stort sett...
Det brukar ju vara mest skit, enligt mig.

Men när jag lyckas zappa till Svt när det är "Mitt i naturen",
så brukar jag titta!
Idag handlade det om vargar. Bland annat letade de upp
små 3-veckorsvalpar i en lya, för att märka dem.
De var sååååå söta!!!



Brukar du titta på Svt?
Kan du kanske tipsa mig om något program, som jag missat?!
(Eftersom jag aldrig tittar på Svt så missar jag ju all reklam för deras
kommande program också...)


Kommentarer
Postat av: Karin

Mamma berättade om det där programmet å sa att dom va såååå söta!!! Jag har börjat kolla på True Blood. Brukar inte ha lust å se nya serier men av nån anledning så stod tvn på bara, å jag fastnade...Går ons kl 22, gått tre avsnitt nu. Verkar bra faktiskt, lite väl mycket sexscener kanske, finns d nå tråkigare än å titta på sexscener, tror inte d :)

2009-09-10 | 10:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: