Konkurrerar om förstaplatsen?!


I fredags blev jag bjuden på en gööööööööörgo choklad:


Marabou Daim!
Jag är nog lite tråkig, för jag tar Marabou mjölkchoklad 99%
av gångerna jag köper choklad, den sista procenten brukar
det bli med nötter och russin...
Det är slut med det nu!
Hädanefter blir det BARA denna UNDERBARA, SUVERÄNA,
FANTASTISKA och HIMMELSKA choklad
- med Daim!!!

Sa jag förresten att jag rekommenderar denna godbit inför helgen?

(Ang. rubriken - denna choklad konkurrerar om förstaplatsen
med Polly! Då förstår alla jag känner hur gött det är!)


Kommentarer
Postat av: KATTEN

Alltså den där chokladen är GALET god! Fan nu fick du mig sugen på den och inget är öppet ;P



Och jo, man kan bli kreativ! Det är bara att börja någonstans, något litet bara så växer det till slut :) Testa!

2009-09-29 | 21:13:27
URL: http://sunnakatarina.blogspot.com
Postat av: Idsi

Vad kul att vi fick dig att prova något nytt än Polly! =) Nu är det ju lördag i morgon så då får du köpa dig en chlokladkaka igen. Ha en skön helg vännen!



KRAM

Ida

2009-10-02 | 10:45:49
Postat av: malin-heléna

åååh, ja. detta är ewn himslek choklad!! mumma

Jag köper dock nästan aldrig så ljus choklad. Är mer en finsmakare och kör på 70% choklad. Alla tiders det. ;)



Blev det någon träning för damen idag? :) hihi.. Själv tränade jag så duktigt så. Men chefen skulle slänga massa glass ikväll på jobbet. Så jag fick offra mig och ta med mig en del hem. ;P haha..

Bjöd dock bort alla nästan till grannarna som vi spenderat kvällen hos. :)

2009-10-03 | 01:51:21
URL: http://malinhelena.blogg.se/
Postat av: Bitta

Jeanett! Både Polly och Kexchoklad är väl Cloetta om jag inte tar helt fel.

2009-10-03 | 11:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: