Tv-nörden is back...


Nu har jag haft fullt upp om kvällarna
- och därmed har jag missat en massa tv-program!
Det går ju bara inte!

Därför vill jag HISSA:

webb-tv!
Vilken BRA grej - att kunna kolla på programmen
när man har tid till det!
Skönt att slippa krångla och spela in...
Tv4 är ju lite snåla och ska ha betalt för att se
programmen (bara gratis en vecka efter att
avsnittet sänts), men 3:an är mer givmild!

Jag vill DISSA:

reklam!
Fyyyyy tusan vad reklam det är nu för tiden!
Det är ju inte klokt!!!
Jag blir galen framför tv:n!!!


Kommentarer
Postat av: malin-heléna

Jag håller med både din hiss och diss!! Älskar web-tv. Och jag som jobbar så olika vecka för vecka, missar alltid något av mina favoritprogram.

Dock visar inte 5an Greys Anatomy eller Hemma fruarna (de desperata) på sin web-tv. :( Det gör mig lite ledsen i ögat.

Men True Blood på svt!! Yeh! :D



Sv: Jo, slipning och spackling är som taget ur en skräckfilm. Haha.. usch, inte det roligaste att sysselsätta sig med.

Men helt klart, det är ju härligt när det är klart. :)

Visst blir man sugen på att göra saker själv när man ser andra göra de.t

Grannen under oss rev ut hela sitt kök idag och slängde ut det genom fönstret. Det vill jag med göra! haha..



Hoppas du haft en trevlig fredag. :)

2009-10-09 | 22:21:38
URL: http://malinhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: