Nu skämtar han väl?!


Jag blir förfärad när jag läser en artikel om Fredrick Federleys
åsikter om sexköpslagen!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5936260.ab

Fredrick (C) tycker att lagen ska skrotas och att folk ska få köpa
sex som de vill!
Jag kan bara inte förstå hur han tänker.

Hans argument lyder bl.a:
"Sexköp är en affärsuppgörelse mellan två vuxna människor."
Så han tycker inte att torsken har ett överläge och utnyttjar
den prostituerade?! Jag tror att det finns ytterst få lyckliga horor!
Men han verkar tro annorlunda:

"Jag hade en skolkompis på universitetet som finansierade
sina studier genom prostitution, i dag är han
företagsekonom och mår hur bra som helst."

Så Fredrick tänker på denna "framgångssaga" och ser inte
alla de tragiska livssituationer som döljer sig bakom
prostitution?

Fy fan, säger jag!!!
Sätt dit torskarna så det stänker om det!
Vi ska naturligtvis ha mycket grövre straff än vad det är idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: