Huuuua...


Usch, läste precis en artikel på aftonbladet.se om en kille som smugglat in
ormar och ödlor i Norge - i strumpor som han satt fast på sin kropp!
Han hade minsann inte orm- eller ödlefobi!

Jag kan väl inte heller påstå att jag har fobi mot just de djuren,
men jag skulle inte vilja ha dem fasttejpade på min kropp!
*ryser*

Har du någon fobi?
Jag har verkligen fobi mot fladdermöss!!!
Fyyyyyy f-n, vad äckliga de är!
Jag tror att det är min mamma som skrämt upp mig, eftersom
hon alltid varit rädd för dem.



Jag glömmer ALDRIG när jag var på promenad med mina elever
på jobbet en vacker vårdag.
På bron framför oss ser jag något som "hoppar" fram
och tror att det är en söt groda.
Jag och barnen går fram och tittar
- och så fäller den ut vingarna och är en
flaaaaaaddermus!!!
Ojoj, då ordnade jag nog snabbt en ny fobi för alla
mina elever... :/ Jag skrek och bad alla backa!
Men barnen tyckte den var söt... Huuuuua, det tyckte inte jag!


Kommentarer
Postat av: malin-heléna

Uuuha, jag tycker med fladdermöss är hemska..

Mamma har berättat att när hon var liten så hade de massa fladdermöss runt på gården så när det blev mörkt på kvällarna sprang de ut med vita lakan på gården och då kom de flygandes och satte sig i lakanen.. Fattar inte hur hon vågade det dock! :|



DU, får du tid att passa in ett avsnitt av true blood så kommer du ta dig tid att "klämma in" av de 2 första säsongerna på några dagar. Ler

Man blir verkligen helt fast. Går inte sluta kolla. Nu ikväll har jag sett på 3 stycken. :P

Har dock bara 6 avsnitt kvar nu. :( Säsong 3 börjar sändas i USA i juni nästa år! Så det kommer tya lååång tid innan den kommer hit!! :S

2009-10-26 | 23:16:33
URL: http://malinhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: