Det okända...


Igår var jag på storseans med Terry Evans!
Det är nog sjätte gången jag är på det, tror jag.



Tror du på "den andra sidan"?
Tror du att det är möjligt för mediet Terry att stå på scenen
och lämna meddelanden till folk i publiken från deras
nära och kära som gått över till andra sidan?
Jag tror självklart på det, annars skulle jag inte gå på
seanser "stup i kvarten"... Dock tror jag inte att VARJE
meddelande han ger stämmer. Han kan vara så luddig ibland.
Men ibland ger han meddelanden som får en att rysa!
Terry har dock aldrig vänt sig till mig, men det är förståeligt
då jag (som tuuuur är!!!) inte har någon närstående på andra sidan.

Första gången jag åkte på seans gjorde jag det nästan för
att "sätta dit" Terry! Han måste väl ställa ledande frågor?!
Som de klipper bort i programmet "Det okända"...
Jag kan säga att det inte blev något av med att "sätta dit"
honom! Istället satt jag som en fågelholk hela kvällen,
så jag fick ont i käkarna! Det var HELT fantastiskt och jag
gick ifrån min första storseans med en solklar vetskap
om att det finns liv efter detta, att andarna kan meddela sig
och att de har koll på oss i vår vardag.
Häftigt!!!

Blir du nyfiken på Terry och hans arbete kan du ta en titt på hans hemsida:
http://www.creativexperiences.com/shop/storseanser-demonstrations/


Kommentarer
Postat av: Sara

I belive!!!

Adressen till Herr Bettnér tack :)

2009-10-06 | 11:32:18
URL: http://boddanslilla.blogg.se/
Postat av: Malin

Klart det finns liv på andra sidan! Det är jag helt övertygad om! : ) Är fortfarande sur för att jag inte köpte biljetter i tid : (

2009-10-06 | 20:46:10
URL: http://surrfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: