Tv-tips till ikväll, måndag!


Ikväll, måndag, kl 21 så visas "Mamma till en mördare" på TV4.

Det är det andra avsnittet, men det handlar om olika mammor varje
avsnitt så även om du missade förra veckans avsnitt så kan du titta
ikväll. Det råder jag dig att göra!

Jag tyckte att förra veckans avsnitt var väldigt bra, och gripande.
Kan man någonsin förlåta sitt barn om han/hon mördat någon?
Intressant program, tycker jag!

Såg du första avsnittet?
Vad tyckte du?
Eller planerar du att se det ikväll?


Kommentarer
Postat av: malin-heléna

Jag såg tyvärr inte första avsnittet av det.. Vi var inte hemma förra måndagen, men jag hoppas Johan låter mig se det ikväll för jag tror jag skulle tycka det är riktigt intressant faktiskt.



Ja, testa baka det brödet! Det är såååå gott, speciellt nu i (snart) juletider. ^^

Jag längtar så till helgen, första advent!! Jag ska pynta så fint här hemma så! hihi.

2009-11-23 | 17:31:34
URL: http://malinhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: