Skvaller/ont förtal?


När man läser en rubrik som t. ex "Känd artist misstänkt för misshandel",
eller som idag: "27-årig idrottsstjärna misstänkt för våldtäkt" så blir
man så klart väldigt nyfiken. Vem är det?!

Jag brukar gå in på flashback.info och läsa på "Heta trådar", där det
står om det senaste skvallret... Folk som inte har annat för sig (?) försöker
där reda ut vem det senaste "skvallret" kan handla om. Det brukar
 stämma för det mesta! Det är egentligen en konstig sida, där fel person lätt
kan bli uthängd som brottsling eller dylikt. Det är mycket sjukt, elakt
förtal där också. Men jag kan inte låta bli att gå in där och kika om
jag läser en "spännande" rubrik i kvällstidningarna!


Kommentarer
Postat av: malin-heléna

Sv: Jasså, gjorde han det? hihi.. Va roligt, roligt för dig med då. ;) ler

Jag hade en trevlig kväll med igår. Slutade dock med att några hade lite "snefyllor" som man kallar det och så. Men det är ju sällan så illa som det verkar först.



Idag blir det lugnt i soffan i alla fall. Hur spenderar du söndagen då? :)



Jag har också varit in på den sidan några gånger. Som du säger så är det lite illa ibland hur människor bli uthängda, speciellt om det blir en oskyldig som blir uthängd.



Kramar

2009-11-15 | 13:31:50
URL: http://malinhelena.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, jag bor ju i Bollnäs Kommun så :p

2009-11-17 | 09:11:18
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: