Jäklar vad bra han är!


Som vanligt har jag kollat på Idol och njutit ikväll.
DET är fredagsmys!

Egentligen är det "meningslöst" att fortsätta tävlingen.
Det är redan klart att Erik vinner.






Men det här är också en riktigt skön lirare:



Jag tror dock Tove står i finalen mot Erik... Hon är också bra, så det är okej. :)

Vem är din favorit och varför?
Är det någon i Idol du vill "bli av med"?
Jag tycker att Mariette är för trökig...
Och Reza måste skärpa sig med låtvalen (en Beyoncélåt skulle sitta fint!).


Kommentarer
Postat av: Mattias O

Jag har sagt från första gången jag hörde Erik att han vinner, så vi får se om jag har rätt :)

2009-11-11 | 09:51:45
URL: http://orcusnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: