Hiss och diss!


Det var länge sedan jag hissade och dissade.
Nu stötte jag på en grej som stör mig,
så det är...


...DAGS FÖR EN DISS:

Internetsidor som "fångar en"!
Jag har via google sökt en julklapp,
varpå jag så klart får en hel lista med
sidor som innehåller just det ordet jag sökt.
Många av sidorna visar sig inte vara något
för mig - och då blir jag SÅ IRRI när
det inte går att backa tillbaka till google,
för sidan har valt att fånga mig! 
Vad har det för rätt till det?! Tror de att jag
kommer att handla där om de tvingar mig
kvar en stund till? Glöm det! Jag kommer
aldrig handla på en sådan sida!
Det är så drygt att behöva göra om sin sökning
på google och gå igenom den där långa söklistan igen...
*suck*
I-landsproblem? Näää... :)

JAG HISSAR:
att Robinson börjat igen!
Jag är en tv-nörd, jag veeeet!
Men kan det bli bättre tv en lördagskväll?
Särskilt bra är det nu när Paolo Roberto är programledare!
Han blir också hissad av mig!
Coolare snubbe får man leta efter!


Kommentarer
Postat av: malin-heléna

Håller helt och fullt med om din diss där!! Hatar när det blir så! Absolut inget i-landsproblem, nänä. ;)



Nej, jag är frisk nu. :) Eller i stort sett. Jag är inte super smallängre och jag äter. Dock är det fram och tillbaka varje dag, äta massor eller äta inget..

Jag kämpar fortfarande med att lära mig äta sunt. Alltså inte tänka, äter jag något onyttigt nu så får jag inte äta något på 7 timmar sen. Så blir det ofta i mitt huvud tyvärr. Men jag försöker så gott jag kan. :)



Mmm, det där receptet skulle jag verkligen vilja ta en titt på. ^^ Det får du gärna lägga upp på bloggen! :D



Kram.

2009-11-27 | 01:10:19
URL: http://malinhelena.blogg.se/
Postat av: Be

sv: Ja, dans är verkligen helt underbart och man blir otroligt glad och pigg av det! =)



Håller med dig. Såna sidor är så sjukt störiga!

2009-11-29 | 19:16:06
URL: http://onelittleword.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: