Fjortismusik och dåliga piller!


Med risk för att bli tjatig: TACK ni som tittar in här!
Det är fler och fler som hittar hit och det känns gör-skoj!

Om ni som jag tycker att bloggen ser tråkig ut nu, så hoppas jag att ni ändå fortsätter att komma in och läsa här.
Jag måste på något sätt försöka fixa till sidan, så den blir "godis för ögat".
Endera ska jag försöka ragga hjälp för att "pimpa sidan", eller så får jag gå den hårda vägen och försöka lära mig själv hur man gör.

Dagens hiss och diss är kanske av mer privat karaktär än den varit innan:

Jag HISSAR:
att jag och Säre (en goding till vän) ska på Britney Spears konsert den 13 juli!!!
Många av er suckar nog nu...hihi. Men jag är ett riktigt dansfreak och Britney har riktigt bra låtar!
Om man säger så här: jag gillar hennes musik, men inte henne som person.
Jag har inte varit på en riktig konsert sedan jag var på Backstreet Boys -95!
Haha...Vilka fjortis-konserter!





Jag DISSAR:
Noskapin!
Vad f-n är det för skitmedicin mot hosta? Totalt värdelös!
Dessa värdelösa tabletter har inatt ställt till det så jag sovit på soffan.
Min kära make hostade mig i örat ungefär till midnatt - då tänkte jag "i´m loosin´it!!"
och tog med mitt täcke och min kudde till vardagsrummet. Således har jag
inte fått min "vara-normal-och-ha-tålamod-sömn", dvs mellan 22-06.30, som är nödvändig
för att jag ska vara en trevlig människa om dagarna.
Dock har jag haft en riktigt mysig dag, så jag hoppas att folk inte märkt bristen på sömn...
Men, om nån är missnöjd med mitt humör: Don´t blame me - blame the damn Noskapin!


Vill avsluta med en ursäkt för mina engelska fraser....haha....
Lite Victoria Silvstedt-varning där! Inte bra!


Kommentarer
Postat av: Mattias

var det britneys konsertbiljetter som kostade 4500kr/st!? tyckte dom sa nå sånt på nyhetsmorgon imorse, sjukt mycket för biljetter.

2009-05-11 | 20:41:21
URL: http://orcusnet.blogg.se/
Postat av: Kristina (stinis)

Jag vill också se Brittan!!! Så sjukt avis!

2009-05-11 | 21:17:15
Postat av: Anonym

Jag har ett tips: Stoppa två Noskapintabletter i dina öron så hör du inte när han hostar!

2009-05-11 | 22:35:58
Postat av: Säre

Nu har jag addat dit på bloggkoll.se :)

Adda mig du å :)

2009-05-11 | 22:38:24
URL: http://boddanslilla.blogg.se/
Postat av: anna-karin hedberg

Eftersom jag är sjuksköterska så kan jag inte låta bli att kommentera. Du har så rätt om noskapin, det är verkligen att slänga pengarna i sjön...nä tacka vetja coccilana etyfen, krävs recept, det innehåller morfin men läkare skriver t.o.m ut det till barn så det är nog ingen större fara för beroende. Be din käre make att ringa Hc imorgon och få en undersökning och är det bara en virusinfektion så kräv coccilana. Den medicinen har nog räddat mitt äktenskap nån gång. Lycka till

2009-05-11 | 23:22:44
Postat av: Marie Lindqvist Essawi

Men gud vad roligt att du börjat blogga. nu lär man ju känna nya sidor av dig. Att du var en riktig fjårtis hade jag ändå på känn ;-) Och ang bandyn och kommunen håller jag naturligtvis helt och hållet med dig.

kram på re

2009-05-12 | 11:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: