Minnen och val


I dag HISSAR jag:

min 10-årsdagbok!

Kommer du ihåg vad du gjorde den 13:e maj förra året?
Eller den 13:e maj för sju år sedan?
Skulle inte tro det....Om du inte hade någon högtidsdag förstås.
Sedan 1 januari 2007 skriver jag i min 10-årsdagbok.
Den 1 januari 2008 och 2009 fortsatte jag att skriva på samma sida,
vilket gör att man då kan se vad man gjorde just den dagen för x antal år sedan.
Det är jätteskoj att kunna "se tillbaka i tiden"! Man glömmer så fort...
När jag fick boken (som jag hade önskat mig i julklapp) tänkte jag "Hjälp! Lite
läskigt att tänka på hur mycket som kommer att hända under de åren
jag ska fylla sidorna här i." Då tänkte jag både på toppar och dalar i livet.

Men jag kan verkligen rekommendera ett köp av en sådan här dagbok! Börja skriv om smått och stort!
Så inte dagarna bara passerar och "försvinner".
Det är inte ansträngande alls, för man skriver bara tre rader per dag.

Skulle du kunna tänka dig att ha en 10-årsdagbok liggande på nattduksbordet?


Jag DISSAR:
den OTROLIGT dåliga informationen om hur/vad/varför jag ska använda detta:



Hur mycket har ni sett om valet till Europaparlamentet i media?!
Jag har ingen koll alls!
Jag vill verkligen ta vara på demokratin och gå till vallokalen den 7 juni,
men då måste man ju vara lite påläst!
Hoppas detta lyfts i media NU och ända fram till valet!
Vi vill ju inte ha en massa "soffliggare" i onödan!

Kommentarer
Postat av: Nettan själv

Men OJ - har Aftonbladet redan läst min blogg?! ;)

De har fattat galoppen nu i alla fall...

2009-05-13 | 17:35:13
Postat av: Sara

Jag slängde min röstsedel innan den ens hann hamna på golvet efter att brevbäraren la de i brevinkastet. Så mycket bryr jag mig :p

2009-05-13 | 19:24:15
URL: http://boddanslilla.blogg.se/
Postat av: Amanda

Men det här valet är ju nästan ännu viktigare än riksdagsvalet. Det handlar ju om hela Europa; mänskliga rättigheter, jämstäldhet, solidaritet, klimatfrågan. Det är frågor där vi måste samarbeta för att lyckas! Det är jätteviktigt vilka vi skickar ner till Bryssel, Anders Wijkman (KD) fick igenom jättemycket bra för miljön förra perioden. Ska vi låta någon piratpartist som bara har en enda fråga att jobba för komma in i parlamentet? NEJ, skulle inte tro det!

2009-05-13 | 20:03:24
Postat av: Sara

Hoppas jag kan sätta mej med lite designs i helgen, det är mycket nu! Seminariet var sååå bra, helt otroligt! Kram

2009-05-14 | 06:08:44
URL: http://dizela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: