Tack, logik och spöken


Jag är ledsen om jag är tjatig,
men TACK till dig som tittar in här och läser det jag har på hjärtat!

Många kanske bloggar för att "skriva av sig", ungefär som i en dagbok.
Så är det inte för mig, har jag märkt... Jag har stenkoll på besöksstatistiken! *hihi*

Det är så roligt att läsa kommentarerna också, så man"höra" någon annans
"point of view" på de ämnen jag skriver om.

"UA" - tack för din informativa kommentar om mitt flummeri om
synkroniciteter! Men jag tycker ju att flummeri är mer spännande
än logik... :) Men fortsätt med sådana kommentarer, för jag lär ju mig lite nytt då!
Även om du inte "får över mig" på din logiska sida! *hihi*

Apropå flummeri vs. logik...
Är det bara jag som tror att det i mycket större utsträckning är män
som absolut ska ha en logisk förklaring till allt?
Jag tänker t.ex på det övernaturliga.
Visst är det väl så att det är fler kvinnor som tror på det?



Tror du på det övernaturliga?
(nu ska vi se om det är kvinnor eller män som svarar "ja" på denna fråga... :) )


Kommentarer
Postat av: Kristina

JA! Klart det finns spöken! Så säger jag!

NEJ! Det är inte logiskt! Så säger Jonas!

2009-05-26 | 19:21:10
URL: http://kikinas.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja, självklart tror jag på det övernaturliga! Men det är jobbigt att hela tiden försvara sig mot de "logiska karlarna" :-))

2009-05-26 | 20:48:30
Postat av: Mattias

jag håller med syrran om att klart det finns spöken :) både hon och jag har ju sett "något" samt att det finns något i vårat hus i omgångar vilket är riktigt spännande, jag bara väntar på att det ska bli starkare så jag kanske får se vad det är :)

2009-05-27 | 14:27:32
URL: http://orcusnet.blogg.se/
Postat av: Mattias

Jag har hittat något perfekt för dig att skriva/läsa/blogga om :) På denna sida som är en av många står en del, börja med att läsa "bakgrund" så kan du fortsätta med "11september" efter det. http://www.11september.in/index.html

2009-05-27 | 18:36:29
URL: http://orcusnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: