LIVET




























Kommentarer
Postat av: anna-karin hedberg

Cykelsemester på Gotland? Då förstår jag att den bilden för illustrera dina filosofiska tankar. När jag var mellan 11 och 14 år gammal bodde jag i Visby. En period i livet man gärna minns eftersom det hände så mycket med en själv då. Flicka på tröskeln till att bli kvinna, tröskelkvinna, som jag brukar säga till tjejerna när jag har pubertetsinfo. Men framförallt var det ett enda stort äventyr och som en lång semester att bo i Visby, så mycket att upptäcka och så mycket att fascineras över på denna underbara ö. Hoppas nu bara att jag gissade rätt

2009-05-14 | 15:35:38
Postat av: Kristina (stinis)

Du sa ditt motto till mig för ett antal år sedan och efter det är det mitt motto också!

Jag är glad att jag har dig som vän som får mig att minnas de dagar jag levt!

2009-05-14 | 18:37:24
URL: http://kikinas.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vilka underbara minnen som dyker upp från de där härliga dagarna på Gotland! Härlig bild!



Kram!

2009-05-14 | 19:43:12
Postat av: vickan

Superhärlig bild! :]

2009-05-15 | 20:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: