Måste bara "få ur mig" detta...


Jag har tänkt på en diss ett tag, men känt att jag blir för tjatig om jag
skriver om trafik titt som tätt...
Men nu måste jag få ur mig det, om ni ursäktar. :)

Jag DISSAR:
de som näst intill PARKERAR när de ska göra en högersväng!
Vad tror de ska hända om de KÖR åt höger?
Istället för att KRYPA åt höger?
För det är livsfarligt, enligt mig!

I övrigt är jag inte ett dugg irriterad på NÅT idag! :)
Jag bara njuuuuter av värmen! Halleluja, att juni inte regnade bort!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHAHAHA!! Du är för himla rolig du :)

Snygg bil ni hade köpt :) Får ta en kväll å glida runt en sväng.

2009-06-27 | 17:31:48
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: