Jädra fenomen...


"Egentligen har jag inte tid att handla, men jag springer in och köper ett par liter mjölk ändå."

1 minut senare: lååååååånga köer i kassorna! F-n...
"Vilken kö ska jag välja? Hm... där är det relativt få som står i kö, men de
har ju fulla vagnarna och det är ingen av de snabba kassörskorna som sitter där.
Är nog bäst att ställa sig i kassan där det står fler och köar, men bara har få
varor och kassörskan är rutinerad och snabb".

Tror du att det blev rätt val?!
SJÄLVKLART INTE!!!

Hur kommer det sig att det alltid blir så här?!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag väljer ALLTID fel kassa.. måste vara något av det värsta som finns =(långa köer trötta griniga barn och en seg kassörska ryser MARDRÖM!!

2009-06-13 | 12:01:16
URL: http://bhugulliver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: