Elaka människor...hua!


Idag blir det en STOR-DISS av:

Gordon Ramsey!

Fy tusan vilken elak karl!!!
Skrika "ÅSNA!!!" i ansiktet på en karl som jobbar ihjäl sig i köket
och gör sitt bästa. Usch!!!
Jag hamnade framför "Hells kitchen" igår och kunde inte låta
bli att titta. Men till slut var jag tvungen att byta kanal!
Jag som alltid tycker så synd om människor fick
det VÄLDIGT jobbigt där framför tv:n!
(Jag är så blödig så jag knappt kan kolla på en fotbollsmatch
där Sverige vinner, utan att tycka synd om landet som förlorade!)
Jag fattar inte att Gordon kan få hålla på så som han gör.
Jag har ju sett något avsnitt förr också och vet att han
kan skrika mycket värre saker än "åsna" åt folk.
Och HUR kan någon ställa upp i det där jäkla programmet?!
Usch, otäck karl.... *ryser*

Kommentarer
Postat av: Sara

Men Gordon som är så gullig! :) Tycker ärligt talat dä ja. Finns ju andra program med honom där han är snäll och rolig.

2009-06-10 | 21:41:13
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: