Toabesök och störig förpackning


När jag i lite över ett dygn uppehöll mig i vår hufvudstad, så var jag tvungen att
besöka offentliga toaletter några gånger. Tack gode gud att det kostar pengar
och därav är rätt så fräscht!
Toabesöken är föremål för dagens hiss och diss:

Jag DISSAR:
handtorkarna som sitter på vissa toaletter!
Jag känner mig inte riktigt ren efter att bara ha blåst händerna torra!
Det kanske bara är en känsla, men jag blir då otroligt irriterad när
det bara finns en handtork att tillgå!

Därför HISSAR jag:
rejäla pappersservetter på offentliga toaletter!


OBS! Jag vet att detta är ett i-landsproblem... !
Precis som ett annat irriterande moment jag stör mig på i min vardag:
när man ska ta plastfolie från dess kartong och försöker använda
den "vassa" kanten för att lätt kunna dra av en bit plast, men
nääääää då! Man får "sega" av plasten långt därifrån istället.
VARFÖR finns den "vassa" kanten där?!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej vännen! Ja, detta dygn var helt perfekt - maten, underhållningen, shoppinge och inte minst sällskapet :)



Känns inge bättre i ryggen. Gruvar mig så för att jobba. Men men... hinner inte gör nå åt de heller för jag jobbar verkligen non stop fram till söndag morgon. Men sen när jag har tid att göra nåt åt de så har de garanterat gått över.



KRAM KRAM!

2009-07-15 | 20:37:57
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: