Fantastiskt för en storfot!


Jag ÄLSKAR skoreor!
Vad underbart att gå förbi en skobutik där det står typ "50%"!
I´m in heaven...
...tills jag kommer in i butiken och kommer på:
"Just ja, jag är en storfot och de köper ju bara in ett par 41:or av varje sorts sko".
Jag får leta ihjäl mig för att hitta ett par 41:or i högen av rea-skor!
(Förresten, vad är det med folk när det är rea? Varför är det helt plötsligt 
okej att bara riva och slita i sakerna och lämna kläder och skor i kaos?!)

Det är alltid samma visa - jag letar länge i hopp om ett fynd, men förgäves.
Det finns bara 37:or kvar!
(Det är samma sak med klädreor - det finns alltid bara S och XS kvar!
Varför i h-vete köper butikerna in så mycket av de storlekarna då?! Fattar
de inte att vi är många som har L?!! Varför ska vi i L inte få njuta av rean?)

Men nu ska ni få höra; jag kom in på en skoaffär och...
...DE HAR ETT HELT BORD MED 41:OR!
HALLELUJAH!
Ett helt bord för storfotade!!!
Naturigtvis hade de bord för alla de mindre storlekarna också, men jag tror inte
att de som letade efter fynd där var lika begeistrade som jag var.
Den skoaffären "made my day"!

Kommentarer
Postat av: Kristinak

Hur många par skor fick du med dig hem? Bildbevis tack :) Kram!

2009-07-23 | 19:39:00
URL: http://kikinas.blogg.se/
Postat av: Sara

Absolut står du kvar, men jag har kollat igenom alla mina mappar på min mail och kan inte hitta dina bilder och din text om hur du vill ha det!

Skicka allt du vill att jag ska veta, jag har två innan dej. Den ena kanske blir klar idag, den andra under helgen/nästa vecka!

2009-07-24 | 06:57:49
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Olivia

Vad härligt! Själv har jag svårt att hitta skor för att jag har korta och breda fötter. Jag kom in i en affär där de hade en hylla med bara breda skor härom veckan, den gjorde också min dag! :D

2009-07-24 | 12:51:09
URL: http://sumo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: