Brittan är bäst!!!


Jag brukar ju inte skriva "dagbok" här i bloggen, men jag måste naturligtvis skriva lite
om min fantastiska gårdag!
Jag var på Britney Spears i Globen!
Det var HELT FANTASTISKT, OTROLIGT OCH UNDERBART!!!
Ååååååååååååh!
Jag ryste första halvtimmen - från topp till tå!
Det var verkligen show varenda minut, även när Brittan var av scenen för klädbyten
och så, så höll dansarna en otrolig nivå och underhöll.
Circus var så klart temat, vilket visade sig genom akrobatik, trolleri och
en massa häftiga grejer. Scenen förvandlades ständigt och ja...
Show varenda minut sammanfattar det hela!
Jag kan inte tänka mig NÅN annan som skulle kunna ge mig samma
upplevelse, förutom Michael Jackson (vad dum man var som inte
såg honom på 90-talet!).

Jag har så klart läst recensionerna i Aftonbladet och Expressen.
Nunstedt: ta dig i rö... Ursäkta kraftuttrycket! Haha.
Så klart att man inte tycker om konserten om man inte gillar Britneys musik!

Fansen var då som galna i Globen!
Jag var nästan orolig för att få tinnitus pga publiken!

Jag tror att Womanizer var bästa låten!
(Men Toxic och If U Seek Amy var starka utmanare...)


Visst är hon snygg?!

BRITTAN ÄR BÄST!!!
(INGEN PROTEST!!! Hihi.)

Kommentarer
Postat av: AnnSo

suck Så då har alltså Stina fått en stark anhängare ser jag =)

2009-07-15 | 11:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: