Shoppa-shoppa-shoppa!!!


Ursäkta min lilla bloggpaus,
men jag har varit i Ullared över helgen.
(Tack för en jättetrevlig helg, Stinis!)

Om Gekås i Ullared kan jag bara säga WOW - vad j-vla billigt det är!!!
Helt otroligt!
Jag har handlat allt från tandkräm till skinnjacka där,
till mycket bra pris!

Fil:Gekas ullared 2005.jpg

Enda problemet med Gekås är att man kan få för sig att man behöver en
massa som man inte alls hade något behov av innan.
Det är så billigt så det är lätt att det "slinker ner" en massa onödiga saker.
Men den här gången var jag jätteduktig! Varje gång jag stoppade
en vara i vagnen tänkte jag "Hade jag betalt dubbelt så mycket för
den här?". Om svaret var "ja" så gick varan igenom mitt test.
Och som sagt; det var måååånga varor som klarade det testet!
Senare kommer foton på några av fynden!

Nu kanske ni tänker "Men fy vad jobbigt att köa så länge och
behöva tränga sig fram i butiken".
Det var inte alls något problem! På lördagsmorgonen gick man
omkring helt obehindrat med sin vagn fram till 11-tiden!

Kan bara sammanfatta helgen som mycket lyckad!
Och som sagt, foton kommer senare (ikväll eller imorgon).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: