Galet! Det här får jag inte missa!


Har ni sett/hört reklam för "Hollywoodfruar" som börjar
på TV3 den 14 september?!
Det handlar om svenska Hollywood-fruar, vad jag har förstått.

Det Anna Anka (Paul Ankas fru) säger i radiokreklamen är för grovt
för att ens skriva här... Men man kan säga att hon tycker att det
är viktigt att karln får sina behov tillfredsställda!
Hon säger också att hon inte tycker illa om feta människor, men hon
tycker att de är själviska.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I tv-reklamen (som inte är lika extrem) så får man se när hollywood-frun
går runt och kollar så att speglar och glas är "kitching!"-rena.
Om de inte är det så är det "bye bye" till den nuvarande städerskan.

Det här programmet verkar galet, minst sagt!
Och då är det självklart ett måste i min höst-tablå!

Kommentarer
Postat av: malin-heléna

oj, jag har inte hört någon radioreklam, men det lätt rätt villa det. :O

Jag har bara sett tv-reklamen och har också tänkt att det verkligen är ett måste i höst. Jag har iofs många måsten på tv i höst. :P Jag älskar serier, i alla dess former. Lite jobbigt dock när jag har ett jobb med sådana varierande tider varje vecka.



Sv: Hehe.. jag går minst 15 000 steg varje dag och tränar 3-4 ggr(ibalnd mer)i veckan. Allt från hemmaträning till simmning. ;) Skulle inte kalar en dag utan någon form av träning.

Lyckatill på Yogan. Det är dock en träningsform jag inte fastnat för.. Lite för segt för mig, jag vill ha tunga saker som gör en trött snabbt. Haha!

2009-08-27 | 23:37:35
URL: http://malinhelena.blogg.se/
Postat av: anders

Anna Anka ar sa SNYGG har ni sett hennes kropp



tjejer kop hennes book 30 min Pregnancy workout

sa ni kan se ut som henne



hon ar min IDOL

2009-09-05 | 05:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: