Dyra piggar...


Min mor berättade att hon sett ett debattprogram på tv,
angående den populära spikmattan.
Det hade framgått att man lika gärna kan köpa en grön, piggig dörrmatta
för 20 kr. Det är "smärtan" som är "grejen" och då kan man lika gärna
fixa den på billigare sätt än en sviiindyr spikmatta!



Jag kan egentligen inte säga vad jag tycker om den här
"uppfinningen" då jag inte provat. Men jag vet flera som
provat och tycker att den är kanonbra!
Men det kanske kan ha mycket med tron på dess effekt att göra...*hm*
Jag tycker dock att det är hutlösa priser!

Jag såg att det nu ska komma en spikkudde också!
Det låter inte så trevligt, tycker jag...

Har du provat spikmattan?
Tror du att den hjälper mot div. åkommor?

Kommentarer
Postat av: malin-heléna

Jag har som missat hela detta spikmatte fenomen, eller kankse rättare sagt inte lyssnat till det. :P

Tycker bara det låter ont och illa, nog inget för mig. :P



Jag försöker alltid ha nyttoperiod. :P Men min inställning är att träna och röra på mig mycket, äta lagomt med mat och unna mig gott ibland. :)

2009-08-28 | 23:50:17
URL: http://malinhelena.blogg.se/
Postat av: Katten

Det funkar jätte bra på mig. Den är värd sina pengar!

2009-08-31 | 23:04:26
URL: http://sunnakatarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: